“Estamos muy satisfechos del nivel de respuesta de los establecimientos y los negocios urbanos”, ha indicado el concejal de Promoción Económica David Solla. “Es una iniciativa que funcionó muy bien el año pasado y, en previsión de que el sector volviera a responder de manera positiva, habíamos aumentado en 30.000 euros el presupuesto de la campaña”.
A partir de hoy, lunes 24 de mayo, los establecimientos adheridos podrán recoger los bonos y los kits de dinamización de la campaña en las oficinas de Inguralde (Aldapa 3) y en las sedes de las asociaciones colaboradoras (ACE Barakaldo, ABK Asociación Barakaldo y Asociación de Comerciantes de San Bizente Barakaldo). Desde ese mismo día, los establecimientos ya podrán ofrecer los bonos a su clientela, que podrán ser utilizados hasta el 30 de junio
Por sectores, la mayoría de los negocios adheridos corresponden a Comercio (193), seguidos por la Hostelería (28) y los Servicios (23). En conjunto, se ha registrado un incremento de participación del 23,90%, lo que redundará en una mayor oferta para las personas consumidoras y una distribución más amplia de la iniciativa entre los negocios de la localidad.
El funcionamiento de la iniciativa será similar al del pasado año. Así, se volverán a poner a disposición de las personas consumidoras, vales con un valor nominal de 15 euros, que podrán ser adquiridos por 10 euros por parte de la ciudadanía. El Ayuntamiento, a través de Inguralde, asume los 5 euros restantes. Como novedad, siguiendo las sugerencias del sector, se ha aumentado hasta 4 el número máximo de tickets que se podrán solicitar por cada compra, por lo que una persona que ha obtenido vales por importe de 40 euros, se beneficiará de una compra por valor de 60 euros.
La iniciativa “Barakaldo Kontsumo Bonoa” irá acompañada de una campaña de dinamización, que incluye el reparto de 6.000 hojas informativas, la colocación de carteles publicitarios en diferentes puntos de la ciudad, y la rotulación de dos unidades de Kbus. Además, todos los establecimientos adheridos estarán identificados con el cartel de la campaña, que ha sido diseñada íntegramente en Barakaldo.
Todos los elementos publicitarios incorporarán, además, un código QR donde se podrá consultar un mapa con la geolocalización de los establecimientos adheridos. Asimismo, el listado completo puede consultarse en la página web www.inguralde.eus.
Aumento de la inversión hasta 250.000
El equipo de la alcaldesa Amaia del Campo ha aumentado la inversión destinada al proyecto de Bono Consumo llegando hasta los 250.000 euros, 30.000 más que el pasado año. Se llevarán a cabo 2 campañas, la que comienza hoy y otra que se lanzará en otoño, con 25.000 bonos para consumir en cada una de ellas, lo que supone 125.000 euros de inversión.
“Me gustaría recordar que a través de esta iniciativa vamos a permitir una inyección económica indirecta en el sector, entre las dos campañas, de hasta 750.000 euros”, ha recordado David Solla. “Confío en que contribuya a aliviar una situación que, a pesar de los avances en la lucha contar la pandemia, sigue siendo muy grave”.
Por último, Solla ha señalado que a través de esta campaña se vuelve a apelar a la concienciación ciudadana para dar el valor que se merece a la empresa urbana de Barakaldo. Asimismo, se apuesta por impulsar un modelo de ciudad que permita disfrutar del entorno urbano a través de una oferta comercial, hostelera y de servicios consolidada.
--
250 establezimendu inguruk bat egin dute Barakaldoko Kontsumo Bonoaren udaberriko kanpainarekin
- Bonua gaurtik, maiatzak 24, aurrera egongo da eskuragarri atxikitako lokaletan, eta ekainaren 30era arte trukatu ahal izango dira.
- Barakaldoko Udalak Kontsumo Bonuaren kanpainetan 250.000 eurora igo du inbertsioa. Aurtengo edizioan 25.000 bonu berdintasunez banatu dira parte hartu duten negozio guztien artean.
Amaitu da "Barakaldo Kontsumo Bonoa" ren udaberriko kanpainarekin bat egiteko epea. Barakaldoko Udalak diseinatutako kontsumo-bonoa da, herritar kontsumitzaileei eta udalerriko merkataritza-, ostalaritza- eta zerbitzu-sektoreetan kontsumitzen laguntzeko, osasun-krisiaren aurrean. Atxikimendu kopurua oso ona da, 244 establezimenduren parte-hartzea lortu baita. Kopuru horrek esan nahi du % 24ko igoera izan dela iazko udaberriko kanpainarekin alderatuta, eta horrek agerian uzten du sektoreak interes handia duela ekimen honetan eta udalerriaren suspertze ekonomikoan.
"Oso pozik gaude hiriko negozioen eta establezimenduen erantzunarekin", adierazi du David Solla Sustapen Ekonomikoko zinegotziak. "Iaz oso ondo funtzionatu zuen ekimena izan zen, eta sektoreak berriro modu positiboan erantzungo zuelakoan, 30.000 euro igo genuen kanpainaren aurrekontua".
Gaurtik aurrera (maiatzak 24, astelehena), atxikitako establezimenduek kanpaina dinamizatzeko bonuak eta kitak jaso ahal izango dituzte Inguraldeko bulegoetan (aldapa 3) eta elkarte laguntzaileen egoitzetan (ACE Barakaldo, ABK Barakaldo Elkartea eta San Bizente Barakaldoko merkatarien Elkartea). Egun horretatik aurrera, establezimenduek bezeroei bonuak eskaini ahal izango dizkiete, eta ekainaren 30era arte erabili ahal izango dituzte.
Sektoreka, atxikitako negozio gehienak merkataritzari dagozkio (193), ondoren Ostalaritzari (28) eta Zerbitzuei (23). Oro har, parte-hartzea % 23,90 igo da, eta horrek kontsumitzaileentzako eskaintza handiagoa eta ekimena herriko negozioen artean modu zabalagoan banatzea ekarriko du.
Ekimenaren funtzionamendua iazkoaren antzekoa izango da. Horrela, 15 euroko balio nominala duten txartelak jarriko dira berriro kontsumitzaileen eskura, eta herritarrek 10 euroren truke erosi ahal izango dituzte. Udalak, Inguralderen bitartez, bere gain hartzen ditu gainerako 5 euroak. Berritasun gisa, sektorearen iradokizunei jarraituz, 4 tiket eskatu ahal izango dira gehienez erosketa bakoitzeko; beraz, 40 euroko balioa duten txartelak lortu dituen pertsona batek 60 euroko balioa duen erosketa bat jasoko du.
"Barakaldo Kontsumo Bonoa" ekimenarekin batera dinamizazio-kanpaina bat egingo da: 6.000 informazio-orri banatuko dira, publizitate-kartelak jarriko dira hiriko hainbat tokitan, eta bi Kbus unitate errotulatuko dira. Gainera, atxikitako establezimendu guztiak kanpainaren kartelarekin identifikatuta egongo dira. Kanpaina Barakaldon diseinatu da oso-osorik.
Publizitate-elementu guztiek, gainera, QR kode bat izango dute, atxikitako establezimenduen geolokalizazioaren mapa kontsultatzeko. Halaber, zerrenda osoa www.inguralde.eus webgunean kontsulta daiteke.
Inbertsioa 250.000 euroraino handitzea
Amaia del Campo alkatearen taldeak Kontsumo Bonurako inbertsioa 250.000 eurora iritsi da, iaz baino 30.000 euro gehiago. Bi kanpaina egingo dira, gaur hasiko dena eta udazkenean kaleratuko den beste bat, horietako bakoitzean 25.000 bonu kontsumitzeko, hau da, 125.000 euroko inbertsioa.
"Ekimen honen bidez, bi kanpainen artean, 750.000 eurorainoko zeharkako injekzio ekonomikoa ahalbidetuko dugula gogorarazi nahi nuke", gogorarazi du David Sollak. "Pandemia kontatu arren, oso larria izaten jarraitzen duen egoera arintzen lagunduko duela espero dut", gaineratu du.
Azkenik, Sollak esan du kanpaina honen bidez berriz ere herritarrak kontzientziatzeko deia egiten dela, Barakaldoko hiri-enpresari merezi duen balioa emateko. Era berean, hiri-inguruneaz gozatzeko aukera emango duen hiri-eredua bultzatzearen aldeko apustua egiten da, merkataritza-, ostalaritza- eta zerbitzu-eskaintza finkatuaren bidez.